dimecres, 30 de novembre del 2011

QUI ETS TU?

A l'assignatura de COED vam fer una activitat que tractava de descriure a un company de classe a través d'una foto, amb una frase que ho justifiqui tot. A més, vam haver d'entregar una redacció sobre com creiem que és aquesta persona, amb els seus defectes i virtuts. En el meu cas, vaig escollir a la Mercè, una companya de classe, de la qual s'ha creat un fort vincle d'amistat i m'ha permès fer més fàcil aquesta activitat.

La foto que vaig fer és aquesta, juntament amb una petita frase:



Podem veure tota una sèrie de mans, agrupades, aguantant-se unes amb les altres, i si ens hi fixem més, podrem distingir que les mans de les diverses persones, són de diverses edats.




Us preguntareu...Quin significat li volies dóna en aquesta foto?




Doncs bé, la Mercè des de que la vaig conèixer, parla de la seva família, però i parla de tal manera que transmet el seu apreci i l'estima que els hi té a les persones que molt atentament l'escoltem. A més, és una persona que es preocupa pels demés, t'ajuda, l'importés i és algú que atmiru i hem genera confiança, alhora que em dóna ganes de conèixer més a la Mercè.


Amb aquesta foto volia mostra un part de la Mercè, la seva família i el fort vincle que existeix.



En definitiva, va ser una activitat molt interessant de realitzar i innovadora, a més, hem va permetré endinsar-me i analitzar, a una persona que feia relativament poc que ens dèiem hola, i això va ser molt gratificant i encoratjador, perquè els primers dies d'universitat són durs, no coneixes a ningú, tot és nou, i personalment, els canvis em costen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada